Dåligt med uppdatering.

Hejsan.
Har varit lite dålig på att skriva här, men har inte egentligen inte tid :P
Vad har hänt då?
Jo men va ju i Höljes på rallycrossen, riktigt roligt, kan lägga upp lite bilder senare, blev inte så många bilder eftersom min telefon dog där uppe, lyckades väl trycka in fel pinkod allför många gånger :D
i fredags åkte vi iväg till Jimmy och tog nån öl sen hamna vi i brevika i Pontus lyxia båt och hade jätte trevligt!
Lördags kom Thréz och johanna hem till mig så vi satt och drack och pratade strunt, måste vi göra om!
Till helgen ska jag väl försöka vara nykter iaf!
Bokat utomlandsresa till Kroatien med Syster! ojoj två veckor!!
Ska bli sååå kul! Men lite jobbigt att vara borta så länge.. Kommer sakna vissa!
Va på bio här om dagen och såg  Abraham Lincoln - Vampire hunter den va riktigt bra, såg den i 3d.
Å jävlar va jag skvatt två gånger. Ena gången skrek jag rätt ut i hela biohallen, jag skrämde nog skiten ur alla som satt omkring mej :D haha det va lite pinsamt...
jaja
Nu ska jag ut och gå tror jag, lite för trött för att springa och lite för stel i höfterna, kan man ha träningverk där? isådanafall har jag nog det! :P
 
Sen blire jobb
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0