jobbb.....

Blir hel dag på jobbet idag.
Passar på att ta en kaffe kopp och tar en minut till att uppdatera bloggen...
Dom säger att Iphone kamera skall vara bra?! Tycker det är dritt! Hur suddigt som helst..
Har faktiskt varit lite hurtig och varit ute och sprungit lite de senaste dagarna, vill så mkt mer...
Man vill så mkt, men man drar sig tillbaka...
"Jag bygger bygger upp och du river river ner!"... Oj vilken passande låt...
och denna då?!
"Jag har vakat många nätter
 Förhandlat med mig själv
 Jag har sagt "du borde lämna denna mannen nu ikväll"
Det tog allt för många år
för mig att bli äntligen bli fri
Det har slitit mig itu
Det fanns ingen bara du
 Men jag är lyckligare nu"
 
Hm, men lättare sagt än gjort.. våga..
 
ajaja... Åker till Croatien med Syster den 6/8 eller nått sånt :P
Ingen större koll faktiskt...
Vet inte, men har ingen sån jätte längtan, vågar knappt tänka på det... Vill inte dra upp det, vill inte ha nån töling eller mer bråk...
Men bara jag får komma iväg så kommer det nog blii sååååå skönt. Men just nu så orkar jag inte ens tänka på det...
 
Nu blev det mkt ledsamt skit igen på bloggen!
Sorry, men har mkt känslor som jag behöver få ur mig...
 
Allt skulle vara så annorlunda om jag bara kunde ta det steget. Få känna frihet'!!
 
Jajja suck... Nu får jag fortsättta arbeta.,,
På med "fake smilet" igen
Hade gytt!

Kommentarer
Postat av: -

kan inte du skriva om hur du äter en vanlig dag? unnar du dig någon gång godis och hur ofta tränar du egentligen?

2012-07-27 @ 13:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0