Not so cute!

Blev lita annorlunda sminkning idag :P
Svårt när man inte har rätt grejer! Men man tager väl vad man haver!
Ledig idag, hade tänkt träna nu men Anna sälgvik kommer så det får bli ikväll!
Men ho e ju se dryg :P hehe..Kunde lätt ha hunnit träna men nu är jag redan iordning och klar...
Blir Memphis Café i östmark lurer jag på. Håller vädret sej så vill jag spela Minigolf.
 
Igår var jag på gym 40min, körde styrka å fy flate vad klen jag är! Inte samma power som förut inte!
Sen orka jag verkligen inge mer, känndes som armarna svävade men ändå var blytunga :D
Tog en springtur på den timme därefter, det va tämole jobbigt ibörjan för att armarna va så slöa..
Men sen gick det prima...
 
Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0