Sminkning Cartoon for one day :D

Hade lite tid över och fick helt plötsligt idéen om att sminka ögonlocken, Faktiskt ganska nöjd med resultatet.
För att vara första gången och att det endast tog 20minuter :D
Hur kul som helst!
Varför gör jag inte sånt oftare?! Älskar ju att måla och pyssla allt som har med färg, bild och form!.
 
Sen blev det att tvätta bort allt och dra iväg och jobba heldag...
Fick en komentar i förra inlägget att jag skulle skriva vad jag äter och om jag unnar mig något någon gång...
 
Blev lite förvånad, trodde inte nån läste min blogg:P
Denna blogg är ju mest till för att jag själv och att jag ska få ur mig lite skit :P
 
Svar: Självklart äter jag! Är ett riktigt matvrak! Äter inte godis dock, men äter desto mer glass och bakelser :P
Inte bra! hehe..
Skall försöka skärpa mig! Ska försöka äta mindre portioner och försöka äta mer nyttig mat och träna mera!
Usch känner mej så uppsväld..Får bli ändring på detta!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0