16/4 uppdatering

Är ju inte så snabb på att uppdatera denna blogg.. Tänkte jag skulle försöka börja komma igång med den igen:)
Rätt skönt att få skriva ner det som händer och vad man känner osv..
 
Vad har hänt sen sist då? Skrev väl nått inlägg innan jul :P
Har varit en hel del party om man säger så, va väl en period där i november-december-januari ! Men den senaste tiden har jag varit rätt lugn faktiskt :)
Svenska rallyt, va å roligt förutom vissa saker som va tämle dryga! men men man lär av sina misstag!
Lärde känna roligt folk iaf! Ett gäng göteborgare och ett gäng malungsfölk :D
 
Visst Påskhelgen va rätt bra drag! Åkte hem till Anders Eriksson i Sunne på Torsdagkväll.
Fredag blev jag med honom, syskonen Fredriksson och Jonas Nyberget till jönköping till elmia.
Riktigt skojjsit! Kan lägga upp lite bilder från det senare! Kul att träffa alla dessa sunnefölket som man har supit med engång i tiden när man va 15år å stod på törg ;)
Träffa ju även dessa goá göteborgarna som jag lärde känna under svenska rallyt!
Lärde även känna nya fina människor! jaja..
Va utan mobil typ hela helgen :P rätt drygt men ändå skönt :D
Lördag så vare fest hos Anders Öhrn sen drog vi till Selma, kul å träffa gamla Lysvikspöjlkan!
 
jaja helt suverän helg iaf! men va rätt skönt att den va över oxå :D
 
va har hänt mer då??
 
Jo har ju varit i Strömstad och hälsat på min älskade syster!
 
Har hänt en hel del! Träffat en kille som e väldigt intressant! Lagt ner allt det andra och det känns riktigt skönt!
jaja--. inte avslöja allt för mkt..
Hadä!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0